Verkkokaupan perustaminen tähtää myynnin kasvuun

Verkkokaupan perustaminen alkaa suunnittelutyöllä. Lähtökohdaksi kannattaa ottaa ajatus, että verkkokaupat palvelevat asiakkaita. Jotta tämä toteutuisi, verkkokauppa toimisi ja toisi tulosta, siellä asioinnin täytyy olla helppoa ja miellyttävää. Asiakkaan täytyy viihtyä kaupassa.

Verkkokaupan perustaminen kuuluu vahvasti osaamiseemme. Meiltä saatkin asiakkaitasi ja sinun omia tavoitteitasi palvelevan verkkokaupan. Rakennamme sen WooCommerce-alustalle, jonka ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja joka on jatkuvasti kasvattanut suosiotaan. Kysy lisää!

Hyvin suunniteltu ja toteutettu verkkokauppa maksaa itsensä takaisin. Hyviin tuloksiin päästään, kun verkkokaupan perustaminen pohjautuu näille seitsemälle seikalle:

  • Tekninen toimivuus
  • Selkeä ostopolku asiakkaalle
  • Miellyttävä ulkoasu
  • Hakukoneoptimointi
  • Sisällöt
  • Integraatiot
  • Jatkokehitettävyys

Verkkokaupan perustaminen aloitetaan alustan valinnalla

Kun verkkokaupan perustaminen on ajankohtaista, kannattaa keskustella asiantuntijan kanssa siitä, millaiselle alustalle se pitäisi rakentaa ja miten siitä saisi teknisesti toimivan. Verkkokaupan alustana meidänkin käyttämämme WooCommerce on loistava, koska se antaa mahdollisuuden muokata ja kehittää kaupan toimintaa lähes rajattomasti. Kysy meiltä lisää verkkosivuston tekniikasta!

Selkeän ostopolun suunnittelu kasvattaa verkkokaupan tulosta

Verkkokaupan toteuttamisessa otetaan huomioon asiakkaiden ostopolku. Kiinnitetään huomiota siihen, missä järjestyksessä asiakas selailee verkkokauppaa, miten kiinnostus ja tarve herätetään ja miten ostamisesta tehdään mukavaa. Ostamista helpottaa se, että asiakkaalle näytetään selkeästi, miten hän saa tilattua tuotteet.

Näyttävä ulkoasu nostaa esiin parhaat verkkokaupat

Visuaalisesti hieno sivusto erottuu aina markkinoilla yrittäjän eduksi. Kun ulkoasu on mietitty huolellisesti, se vahvistaa brändin tunnettavuutta, herättää mielenkiintoa ja auttaa asiakasta viihtymään verkkokaupassa. On myös tärkeää muistaa, että ulkoasussa näkyy sivuston järkevä rakenne ja käyttäjäystävällisyys.

Hakukoneille optimoidut verkkokaupat näkyvät markkinoilla

Verkkokaupan on tärkeää näkyä Googlessa ja nousta varteenotettavaksi vaihtoehdoksi markkinoilla. Jo verkkokaupan perustaminen on vaihe, jossa hakukoneoptimointi pitää huomioida sekä sivuston tekstisisältönä että teknisenä optimointina. Verkkokaupan alusta vaikuttaa paljon siihen, miten sivuston saa optimoitua ja näkymään Googlessa. Sen vuoksi meillä on käytössä WooCommerce, joka taipuu erinomaisesti sekä asiakaspalveluun että hakukoneoptimointiin. Onkin tärkeää, että jo verkkokaupan perustaminen tähtäisi hakukonenäkyvyyteen.

Informatiiviset sisällöt helpottavat ostopäätöksen tekemisessä

Verkkokaupan myynnin kannalta on tärkeää, että tuotetiedot ja -kuvaukset ovat ajantasaisia ja informatiivisia. Hyvät tekstit auttavat ostopäätöksen tekemisessä. Samoin tärkeä merkitys on sillä, että sivustolta löytyvät selkeät tilaus- ja toimitusehdot.

Integraatiot parantavat verkkokaupan toimintaa

Jos verkkokaupassa on satoja tai tuhansia tuotteita, niiden hallinta manuaalisesti saattaa olla työlästä. Siksi laajoissa kaupoissa verkkokaupan integroiminen yrityksen muihin järjestelmiin on järkevää ja säästää paljon aikaa kauppiaalta. Jos tuotekuvaukset, hinnat, varastosaldot ja muut tiedot ovat jo yhdessä järjestelmässä, niiden tuonti ja ylläpito verkkokauppaan kannattaa tehdä integraation kautta. Näin voit pitää tiedot oikeana vain yhdessä järjestelmässä ja ne päivittyvät automaattisesti toiseen.

Verkkokaupan perustaminen tähtää myös sen jatkuvaan kehittämiseen

Verkkokaupan tehokkuutta ja toimivuutta kannattaa seurata jatkuvasti. Laadukas verkkokaupan alusta ja seurantaohjelmat takaavatkin sen, että verkkokauppaa voidaan kehittää yritykselle sopivaan ja tarpeelliseen suuntaan.

Verkkokaupan perustaminen toteutuu aina yhteistyössä asiakkaamme kanssa, jotta se tukisi loistavasti hänen tarpeitaan.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Copyright © 2020

Tietosuojaseloste ja evästekäytäntö