//Verkkosivut
Verkkosivut 2018-03-23T16:29:24+00:00

Verkkosivut on yrityksen koti digimaailmassa. Yrityksesi mielletään sellaiseksi, miltä verkossa näytät. Haluamme, että näytät hyvältä. Ei pelkästään graafisesti, vaan myös sisällöllisesti, löydettävyydeltään ja markkinoinniltaan. Toimitamme verkkosivut laajalla toimitussisällöllä.

Verkkosivujen ulkoasu

Miltä haluat verkkosivustosi yrityksesi näyttävän verkossa? Onko tunnelma sellainen, että asiakkaasi viihtyvät siellä? Verkkosivujen ulkoasuun kannattaa panostaa samalla tavalla kuin liiketilan ulkoasuun ja viihtyvyyteen. Meillä ulkoasun suunnittelee aina graafisen alan ammattilainen.

Verkkosivujen sisältö

Sisältö on tärkein asia verkkosivustolla. Sisältöä täytyy olla, jotta se löytyy Googlesta oikeilla hakusanoilla. Hienoimmatkin verkkosivut on turhat, jos siellä ei ole kävijöitä. Toisaalta sisältöä tarvitaan tietenkin kävijöitä varten. Mielenkiinnon herättämiseksi, tuotetietojen ja muun informaation jakamiseksi. Kun vierailija tulee sivuillesi, hänen täytyy ymmärtää heti, mitä yrityksesi tarjoaa. Mitä kysymyksiä hänellä herää sen jälkeen? Yleisimpiin kysymyksiin olisi löytyä vastaus, muuten hän lähtee hakemaan ratkaisua ongelmaansa muualta.

Mielenkiintoista sisältöä myös jaetaan somessa ja se houkuttaa asiakkaita sivuillesi. Blogi on hyvä keino lisätä sivuille sekä mielenkiintoista sisältöä että hakusanoja Googlea varten. Voit keskittyä yhdessä kirjoituksessa yhteen asiaan. Siitä tykkäävät sekä Google että lukijat tykkäävät.

Verkkosivujen olisi hyvä saada asiakas tekemään jotakin. Yleensä ottamaan yhteyttä tarjouspyynnön tai tilauksen muodossa. Tai jättämään yhteystiedot esimerkiksi lataamalla ilmaisen oppaan. Kynnys yhteydenottoon kannattaa pitää mahdollisimman matalana. LiveChat on hyvä tapa tarjota mahdollisuus helppoon lisätietojen kyselyyn. Lisäksi chat toimii yhteydenottolomakkeena, kun kukaan ei ole sitä päivystämässä.

Aktiivinen markkinointi

Kuten edellä mainittiin, hienoimmatkin verkkosivut on turhat, jos siellä ei ole kävijöitä. Useimmiten kävijät tulevat sivuille Googlen kautta. Googlessa on kaksi tapaa näkyä; mainostamalla ja luonnollisissa hakutuloksissa.

Google Adwords -mainonnassa maksetaan siitä, että Google näyttää sivustosi tietyillä hakusanoilla. Se on nopea tapa saada asiakkaita sivustolle. Se on myös ainoa tapa saada uusille verkkosivuille näkyvyyttä Googlessa nopeasti.

Googlen luonnolliset hakutulokset näyttävät ensimmäisenä ne sivustot, jotka Googlen mielestä parhaiten vastaa käytettyä hakusanaa. Siihen vaikuttaa pääasiassa edellä mainittu sisältö. Sivuston optimointi hakukoneille vaatii aikaa ja pitkäjänteistä työtä. Se kantaa kuitenkin hedelmää pitkällä aikavälillä. Kun verkkosivut saadaan näkymään Googlen luonnollisissa hakutuloksissa, niistä ei tarvitse erikseen maksaa.

Toimiva tekniikka

Julkaisujärjestelmänä käytämme joko maailman suosituinta julkaisujärjestelmää WordPressiä tai omaa helppokäyttöistä Lucci CMS -järjestelmää. Sivustot toteutetaan aina responsiivisena, jolloin ne skaalautuvat myös mobiililaitteiden pienempiin näyttöihin. Palvelintilana käytämme luotettavia kotimaisia palvelinratkaisuja. Yrityksen sähköposti- ja pilvipalveluille suosittelemme Googlen G Suite -pakettia. Voit tilata sen meidän kauttamme.

Tutustu erilaisiin verkkosivutoimituksiin hinnastossamme ja ota yhteyttä!